Kontakt os i dag
Tlf. 61 31 30 00

Fastprisaftale

Igennem vores daglige arbejde er det vores erfaring, at der indenfor nogle brancher, med fordel kan laves det vi kalder fastprisaftaler.

Den samme pris hver måned.

Fordelen ved denne løsning er, at du ved præcis hvad din virksomhed har af udgifter til regnskabsopgaver hver måned.

Der kan hen over et regnskabsår være perioder, hvor tidsforbruget, som din bogholder bruger på dit regnskab svinger. Der skal indimellem laves opgaver, der ikke laves hver måned og det kan derfor give et udsving i prisen fra gang til gang.

Når der f.eks. afstemmes kreditorer eller debitorer, når der laves lønafstemning og andre lignende opgaver, så kan det tage flere timer end den foregående måned. Det er for nogle virksomheder et irriterende moment at have hængende over hovedet og det kan derfor være rart med en fastpris aftale.

På den måde undgår du prisudsving og du ved præcis hvad din udgift er hver måned hele året rundt!

Faste rammer at forholde sig til.

Udover den faste pris, har denne form for samarbejdsaftale også en anden fordel.

Der er en præcis beskrivelse af hvad din virksomhed skal gøre og hvad I får. Alle de parametre har vi sammensat indenfor den enkelte branche. Sammensætningen af aftalerne er basseret på mange års erfaring indenfor netop den branche vi tilbyder fastprisaftale for.

Her tager vi højde for hvilket regnskabsprogram der bedst løser de krav der er i branchen. Vi tager højde for hvordan det er nemmest for dig at afleverer dine bilag. Der er en præcis beskrivelse af det materiale vi skal modtage for at kunne løse opgaven. Du modtager en mail med en huskeliste hver gang det er tid til at afleverer dine bilag, så du heller ikke behøver at gå og huske på det.

En fastprisaftale har flere fordele end den faste pris pr. måned.

4 eksempler på en fastprisaftale:

Eksempel nr. 1

Kan bruges til en forretning (elektronisk løsning).

Regnskabsprogram:

E-conomic, inklusiv elektronisk integration fra kasseapparat og indscanning.

Bilag:

Afleveres elektronisk i Dropbox (løbende eller ved afslutning på perioden).

Bankkontoudskrift:

Udtræk fra den givne periode fra banken i CSV format.

Du får:

Løbende bogføring

Løbende afstemning af bank, kreditorer, løn m.m.

Indberetning af moms.

Klargøring af regnskab til revisor ved årsregnskab.

Eksempel nr. 2

Kan bruges til et fitnesscenter (elektronisk løsning).

Regnskabsprogram:

E-conomic.

Bilag:

Afleveres elektronisk i Dropbox (løbende eller ved afslutning på perioden).

Bankkontoudskrift:

Udtræk fra den givne periode fra banken i CSV format.

Du får:

Løbende bogføring

Løbende afstemning af bank, kreditorer, løn m.m.

Indberetning af moms.

Klargøring af regnskab til revisor ved årsregnskab.

Eksempel nr. 3

Kan bruges til en håndværker med 1-3 ansatte (elektronisk løsning).

Regnskabsprogram:

Dinero Pro Version eller Billys Billing (efter eget valg)

Bilag:

Afleveres via App på mobiltelefonen og elektronisk i Dropbox

Bankkontoudskrift:

Udtræk fra den givne periode fra banken i CSV format.

Du får:

Løbende bogføring

Løbende afstemning af bank, kreditorer, debitorer, løn m.m.

Indberetning af moms.

Klargøring af regnskab til revisor ved årsregnskab.

Eksempel nr. 4

Kan bruges til en håndværker med 1-3 ansatte (papir løsning).

Regnskabsprogram:

Dinero Pro version eller Billys Billing (efter eget valg)

Bilag:

Afleveres i papirformat

Bankkontoudskrift:

Udtræk fra den givne periode fra banken i CSV format.

Du får:

Løbende bogføring

Løbende afstemning af bank, kreditorer, løn m.m.

Indberetning af moms.

Klargøring af regnskab til revisor ved årsregnskab.

Vi ved godt hvor svært det er at samle alle bilag.

Rammerne for en fastprisaftale er sat ud fra nogle bestemte parametre.
For at kunne lave sådan en aftale har vi måtte lave en standard for aftalens indhold, herunder også det materiale vi modtager fra jer.

Vi er afhængige af at have alle jeres bilag for at kunne lave et optimalt stykke arbejde for jeres virksomhed.

Det ved vi godt er utrolig svært at overholde og man kan, i en travl hverdag, godt glemme et bilag indimellem.

Men der må ikke mangle mere end max. 5 % af jeres bilag når I afleverer jeres materiale til os, så kan vores faste pris ikke holde.

Vi skal nok sende jer en oversigt hvis det skulle ske, at der mangler nogle bilag, så I har mulighed for at sende dem til os efterfølgende.